Subject: Re: Kooskõlastuse taotlus Elektrilevi projektile "PIHLA:RUM-Vasalemma lauda:(Harju-Risti) II ETAPP. IP6487"
From: Tõnis Kuusk <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 10:06:57 +0300

Vabandust, kuna fail oli liiga suur, siis ei tulnud manust e-mailiga
kaasa.
Lisan siia Google drive lingi, kus on projekt kättesaadav.
https://drive.google.com/file/d/1ksc6JAsx-3fA-6SDFRhgFsy8ns1r9bn0/view?usp
=drive_link

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

  _____

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 15, 2025 10:02 AM
To: [email-masked] <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastuse taotlus Elektrilevi projektile "PIHLA:RUM-Vasalemma
lauda:(Harju-Risti) II ETAPP. IP6487"

Tere!

Stromtec OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel projekti
"PIHLA:RUM-Vasalemma lauda:(Harju-Risti) II ETAPP. IP6487".

Projekti mahus rajatakse keskpinge maakaabel, mis ristub 11385
Laitse-Kibuna teega kinnisel meetodil (asendiplaani vaade 005).

Sellega seoses saadan projekti kooskõlastamiseks.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.